.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس گزارش مردمی و مشاهدات میدانی ؛
کمبود مرغ در بازار مازندران علی رغم وعده مسئولان استان !
شمال نیوز : مرغ به‌عنوان ارزان‌ترین منبع تأمین پروتئین در ایامی که شهروندان به اتفاق غالب اعضای خانواده در منزل هستند، نایاب شد و کسی هم پاسخگو نیست ....
کمبود مرغ در بازار مازندران علی رغم وعده مسئولان استان !

شمال نیوز:  برابر گزارش مردمی و مشاهدات خبرنگار ما، در همین دو روزه تعطیلات نوروزی مرغ در بازار مازندران نایاب شد و شهروندان برخی شهرهای استان را در سردرگمی گذاشت.

27 اسفندماه بود که از مدیرکل صمت مازندران پرسیدیم با توجه به اخبار کمبود مرغ در استان گلستان، شهروندان مازندران نگران هستند مبادا دامنه این کمبودها به این استان برسد که قوانلو ضمن اعلام این خبر که کمبودها و صف طولانی مرغ در گلستان به دلیل سیاست‌های نادرست ازجمله پرواز مرغ از این استان به شرق مازندران و تهران بود، با توزیع درست و اعمال نظارت، این کمبود در استان گلستان کنترل و مشکل حل شد.

امروز و در شرایطی که طیف گسترده‌ای از مردم به علت روند انفجاری قیمت‌ها، کسادی کسب و کار به خاطر محدودیت‌های ناگزیر کرونایی و کاهش درآمد، توانی برای خرید گوشت قرمز و ماهی ندارند، شاهد هستیم که مرغ به‌عنوان ارزان‌ترین منبع تأمین پروتئین در ایامی که شهروندان به اتفاق غالب اعضای خانواده در منزل هستند، نایاب شد و کسی هم پاسخگو نیست.

مدیران اگر اندکی دغدغه مردم و نگرش اخلاقی به مدیریت دارند باید بدانند هرگاه توان انجام وظایف محوله را ندارند بهتر است جای خود را به افراد صاحب صلاحیتی بدهند تا در رسیدن به حداقل‌های اهداف سازمانی موفق باشند.

خبرنگار ما که در پی تماس‌های مکرر شهروندان قول داد صدای این اعتراض بحق مردم را به مدیران برساند شاید پیش از آنکه گره به جای باریک‌تر برسد، اقدام لازم به‌عمل آورند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.